Wednesday, October 20, 2010

aKu sAyANg KAmooo

Akoo saYAng kamOO..
akoo memang sayang kamoo..
kenapa ek??
sebab kamoo selalu disamping akoo...
sebab kamoo selalu ketawa bersama akoo..
sebab kamoo selalu menangis dengan akoo...
sebab kamoo memang tak mahu aku sengsara...
sebab kamoo akoo bangun selepas jatuh...
sebab kamoo akoo tak mahu bersedih lagi...
sebab kamoo akoo gembira selaloo...
sebab kamoo akoo mahu memikirkan yang terbaik untukku..
sebab kamoo akoo mahu jadi diriku lagi...
sebab kamoo akoo masih disini...
thanks kamooo... i really lerb you..
tanpa kamoo aku sedih...
tanpa kamoo aku sengsara..
tanpa kamoo aku keseorangan..
tanpa kamoo aku kekeringan..
tanpa kamoo aku boleh jadi gila...
selama ini aku silap bahawa diri aku tidak pernah keseorangan kerana kehadiran kamooo membuatkan diriku rasa sempurna walau hakikatnye ku tidak sebegitu...
sayang kamoo...
siapa????
inilah kamoo..
 >mak
>ayah
sahabat handai yang sentiasa bersama aku
>efaa
>huda
 >kimah
>ekaa
>ira
>k.yong
>miyol
>wani
>kak ali
> dila
 
dan sesiapa yang yang sering memberikan kekuatn padaku...

No comments: